Kingime sulle tööaega!

Statistika näitab, et keskmiselt kulub 100+ töötajaga ettevõtte kontoris igal nädalal üle 3 töötunni kontoritarvete ja majapidamistarvete varude haldamisele. See on aeg, mida võiksid kulutada hoopis olulisemate ülesannete ja eesmärkide täitmiseks!

Mõistame, et aeg on äritegevuses üks olulisemaid ressursse ning just seetõttu oleme loonud teenuse, mis kingib teile tagasi väärtuslikke töötunde. Kuidas me seda teeme?

 

Pakkudes teile kontorikaupade haldusteenust. Meie tegevus algab põhjaliku inventuuriga, analüüsime tarbimistrende ning pakume teile personaalse lahenduse vastavalt teie vajadustele. Seejärel võtame enda kanda tellimuste haldamise – otsime teile parimad tooted, tellime need erinevatelt tootjatelt või maaletoojatelt ning koondame need kõik üheks tarneks. Viimase sammuna toome kõik kaubad kohale ning paigutame riiulitesse vastavalt varasemalt kokkulepitud süsteemile, tagades kontoris tõhusa korra ja mugava ligipääsu kõigele vajalikule.

Kuidas see teie ettevõtte jaoks kasulik on? Esiteks, vabastame teie meeskonna ajamahukast tarvete haldamisest, võimaldades teil keskenduda olulisematele ülesannetele. Teiseks, tänu meie süsteemsele lähenemisele tagame, et teie kontor on alati varustatud kvaliteetsete tarvikutega, suurendades seeläbi ka töötajate rahulolu.

Lisaks ajasäästule toob meie teenus kaasa ka kulude kokkuhoiu. Jälgime teie eest laovarusid, hoiate teie kokku ületellimuste ning kulleritasude pealt.

Kui soovite muuta kontoritarvete halduse sujuvamaks, säästa aega ja raha ning keskenduda olulisematele tegevustele, siis My Office on teie usaldusväärne kontorikaupade halduspartner!

Miks meie?

Tänu meie teenusele kaob teil ära mure, kas kontorikapis või laoruumis on kõik vajalikud tooted olemas, samuti pole enam muret ega reklaamkingitused otsa ei hakka lõppema.

Kogemus

Oleme aastate jooksul omandanud põhjaliku kogemuse kontoritarvete maastikul, mis on andnud meile arusaama, millised on erinevate klientide võimalikud vajadused ja nõudmised. 

Kliendikesksus

Meie meeskond on pühendunud kliendirahulolu saavutamisele, see aitab meil pakkuda teie vajadustele vastavat lahendust.

Efektiivsus

Meie eesmärk on tagada, et teie kontor oleks alati varustatud vajalike tarvikutega, tagades samal ajal nii optimaalse efektiivsuse kui ka kulusäästlikkuse. 

Kiirus 

Teame, et vahel tuleb ette ka eriolukordi, mille tarvis on tooteid, mida tavanimekirjas ei ole. Lahendame sellised olukorrad jooksvalt ja tarnime vajalikud tooted teieni esimesel võimalusel. 

Keskkonnasäästlikkus

Tehes koostööd meiega, kindla partneriga, kes haldab kogu teie ettevõtte vajadusi, hoiate te kokku nii raha, aega kui ka säästate keskkonda. 

Koostöö algus on vaid ühe päringu kaugusel!

Küsi pakkumine

Tunned huvi meie haldusteenuse vastu? Soovid täpsemat teavet või hinnapakkumist? Ära kõhkle, saada päring ja meie meeskond võtab Sinuga peatselt ühendust. Oleme siin, et muuta Sinu kontoritarvete haldamine lihtsaks ja efektiivseks!